søndag den 12. januar 2014

Strikkekalender 2014

Jeg har ladet mig inspirere, igen ..., denne gang af:

Der er så mange projekter at gå i gang med, så hvorfor ikke prøve at planlægge lidt. Ikke fordi jeg sådan for alvor tror på, at jeg kan lave en 12 måneders plan og så følge den. For det kan jeg IKKE! Derfor kun for de første 3 måneder:

Januar:

Jeg er jo godt i gang med "Kaffe"blusen af Annette Danielsen:

Februar

I februar skal der laves en baby-ting. Der er en baby på vej i familien og der skal selvfølgelig være en gave til den lille ny. Men det ville jo ikke være en overraskelse, hvis jeg offentliggjorde den her ;)

 Marts

Tilbage i Oktober købte jeg denne opskrift, nu er det vist på tide at den bliver strikket:

Dette er også startskuddet til at være på Instagram.
Meeeeen ved jeg ikke lige helt hvordan, men det er noget med #12monthsofknitting. Så jeg prøver at starte der ....

Inspirationen kommer bl.a. fra Lise's blog: Savværksvej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar